Instagram marketing tippek a kezdő szinttől egészen a haladóig

Kezdés képen nézzük meg legelsőnek, hogy mely korosztályt tudod a leghatékonyabban megszólítani ezen a felületen. Jelen pillanatban az Y generáció női tagjai körében a legnépszerűbb (bár az Urak sincsenek olyan sokkal lemaradva). Mivel az oldal népszerűsége folyamatosan növekszik a korosztályok megjelenése is egyre szélesebb lesz. Ha a vállalkozásodnak nem a nagyon fiatal korosztály a célcsoportja, akkor sem kell aggódnod, mert bőven van kiket megszólítani az idősebbek közül is. Bár 40-50-es korosztály még csak egészen kis számban képviselteti magát, de meggyőződésünk, hogy ez hamarosan megváltozik.

Bár már nagyon sokan használják az Instagramot, még mindig nagy ívben felfelé mutató az életgörbéje, azaz nagy ütemben fejlődik. Ha Te még időben csatlakozol, akkor sokkal nagyobb szeletet kaphatsz a siker tortájából. Most van itt az ideje annak, hogy egy fejlődő irányvonal része lehess!

Lépj kapcsolatba a követőkkel

A kétoldalú kommunikáció nagyon fontos ezen az oldalon. Ezért Te törődj a legfontosabb követőkkel, válaszolj a kommentekre és kérdezz. A kérdések segítségével elkezdhetsz egy párbeszédet, amibe jobb esetben jó sokan becsatlakoznak majd és lesz egy nagy rakás komment a képeid alatt.

Ne légy egysíkú

Az Instán nem csak képeket, de videókat vagy úgynevezett Boomerangot is közzétehetsz.

De mi az a Boomerang?

Sokan egy mókás tányéralakú játékként ismerik, de ebben az esetben kissé másról van szó. Az Instagram Boomerang lehetősége egy néhány másodperces videó, ami folyamatosan újra indul. Itt gyakorlatilag 1-2 mozdulatot játszik le újra, ami nagyon szórakoztató tud lenni.

Hyperlapse

Az Instagram saját stabilizáló funkciójával, már Te is kiváló time-lapse képeket készíthetsz. Nagyon látványos és az Instának köszönhetően valóban egyszerű. Néha 1-1- ilyen felvétellel nagyon jól feldobhatod a profilod tartalmát.

Layout

Szintén az Insta egyik funkciója, amivel még változatosabbá teheted az oldalad. Itt több képből készíthetsz egyet. Engedd el a fantáziád és varázsolj valami nagyszerűt!

De figyelj, mert mindeközben meg kell őrizned a harmóniát. A sikeres insta fiókok többségéről elmondható, hogy viszonylag egységes megjelenést képviselnek a posztok. Persze csinálhatsz több típusú tartalmat (kép, videó, Boomerang…), de próbád meg ezeket hasonló színvilággal megszerkeszteni.

Tartsd a kezedben a történéseket

Ha már egy bizonyos szintű ismertségre tettél szert, akkor könnyen elképzelhető, hogy lesznek, akik megjelölnek képeken. Kérdés. hogy ez Neked mindig jó e. A kellemetlenségek elkerülése végett állítsd be, hogy csak olyan képek kerüljenek fel az oldaladra, amiket előtte Te magad is ellenőriztél.

Maxold ki a link nyújtotta lehetőségeket

Az Instagarom egyetlen linket helyezhetsz a Bio részben. Itt a felhasználók nagy része a profil elkészítésekor megadja a weboldalának a linkjét és ezzel le is zárta a munkát. Azonban ezt a részt sokkal kreatívabban is kihasználhatod. Például rendszeresen cserélgetheted, így megoszthatod a meg frissebb tartalmadat. Készíts egy posztot mondjuk a legújabb termékedről és helyezd el a linkjét a Bio-ban (amire persze a posztnál fel is hívod a figyelmet)Ha még profibban szeretnéd csinálni, akkor kiaknázod a Linktree (https://linktr.ee/) nyújtotta lehetőségeket. De mi az a Linkrtee? Ez nem más, mint egy olyan megoldás, aminek köszönhetően nem csak egy, hanem egyenesen 5 linkre tudod továbbítani a követőidet. Persze, így is egy darab linket tehetsz közzé a Bio részben, azonban ha arra rákattint, akkor átkerül a Linktree oldaladra, hol találkozik az 5 másik linkkel.

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük