Instagram posztolás

Az Instagram posztolás Neked milyen gyakran szerepel a teendőid között? A vállalkozások többsége tisztába van vele, hogy szerepelnie kellene vagy sokkal aktívabban jelen kellene lenni a közösségi oldalakon, de még sincs ez így. Ilyenkor a fő érv az elhanyagolás mellett az idő és az ötlet hiány. Szerencsére mi mind a kettőn tudunk segíteni!

Hogy lehet több időd?

Bár az időbeosztásodon mi magunk nem tudunk változtatni, de a munka terhét levehetjük Rólad. Bízd ránk a marketinged és nem kell bajlódnod vele.

De ha magad szeretnéd kezelni az Instagram fiókod, akkor is segíthetünk.

Az Instagram posztolás nem atomfizika, viszont nem is szabad csak csapodár módon nekiesni. Ha jobban megfigyeled a népszerű Insta sztárok mind követnek egy tematikát. Egy fajta hangulatot közvetítenek, amiért követik őket. Ez a közösségi oldal a képekről és hangulatokról szól. Mielőtt bármibe is belevágnál döntsd el, hogy a célközönséged számára milyen hangulat lesz az érdekes.

Egy led fényforrásokat forgalmazó vállalkozás nem motiválhatja az emberek idézetekkel az egészséges életmódra. Pedig ez most egy nagyon menő téma, de nem lenne szerencsés választás az adott vállalkozásnak. Azonban a környezetvédelem melletti kiállás annál inkább passzol a profilhoz és ez szintén egy nagy népszerűségnek örvendő terület (szerencsére).

Na de akkor jöjjön 1-2 hasznos Insta poszt tipp

Képek, termékképek

Bár ehhez nem kell nagy fantázia. Vagy mégis. Első tippünknél lehet, hogy a fejedhez kaptál, mondván – „Na jól van, ezt én is tudom!”. De ne gondold, hogy ez annyira evidens! Mert sokan vannak, akik ennek ellenére sem készítenek képeket a termékeikről. Vagy nem eleget vagy nem elég érdekeset. A mai technikai fejlettség mellett nem kell profi fotósnak lenni ahhoz, hogy valaki szuper képeket csináljon. Próbáld meg a termékeket bemutatni valamilyen mutatós környezetben, dobj rá néhány filtert és már kész is.

Mit tegyél, ha Te kézi szerszámgépeket értékesítesz? Azokról is lehet izgi képeket készíteni? De még mennyire! Nézd meg a DeWalt  kanadai odalát (https://www.instagram.com/dewalt_ca/). Szerintem minden kétkezi munkát kedvelő férfi örömmel nézegeti ezeket a képeket. Pedig csak annyit tettek, hogy a gépeket jó szögből és jó élethelyzetekben fotózták le. De a Metabo insta / https://www.instagram.com/metabo_power_tools/ ) oldalán lévő képek is elég jók, bár egy kis turbózás rájuk férne, de az inspiráció kedvéért érdemes megnézni. Az ilyen képekkel már sok követőt szerezhetsz és, ha még élettel telibbé teszek a színeket, akkor még jobb lesz a hatás.

Amikor közzéteszel egy képet mindig gondolj arra, hogy az emberek nem azt szeretnék látni, amit a mindennapokban megszoktak. Ez azt jelenti, hogy a kicsit élénkebb színű vagy valamilyen effekttel ellátott képek érdekesebbek az emberi szemnek, ezért szívesebben is nézegeti őket. De vigyázz! Ha túlzásba esel a képszerkesztéssel az inkább ciki lesz, mint látványos.

Történetek

Itt olyan posztot tehetsz közzé, ami 24 órán belül eltűnik. Miért érdekes ez? Mert ezzel azonnali cselekvésre buzdíthatod a követőket vagy nagyon exkluzív infókat oszthatsz meg velük. Például kitalálhatsz egy 24 órás játékot, amit csak itt teszel közzé és felhívod a figyelmet rá a többi közösségi oldalon is. Ezzel jól fel tudod korbácsolni az érdeklődést és ezentúl sokkal jobban figyelnek majd a tartalmaidra. De persze mindennapi kis történések közzétételére is kiválóan alkalmas. Például, ha a mai napon a szokottnál is többen törnek be az üzletben, akkor mutasd meg a követőknek, de ha csak egy aranyos kis veréb repült be azt is megoszthatod. Az emberek szeretik, ha egy Insta fiók kreatív, egyedi és aktuális tartalmakkal „szórakoztatja” őket.

Szavazás

Nem is olyan régen tette elérhetővé az Instagram a szavazás lehetőséget, amikor a képre elhelyezett kis gombokkal és csúszkákkal indíthatsz szavazást a követők között. Ez egy nagyon izgi interaktív poszt típus. Itt egyébként is bizonyítottan aktívabbak a felhasználók, mint a nagy kék közösségi oldalon.

Boomeráng

Ez lényegében egy néhány másodperces videó, ami folyamatosan megismétlődik. Kiválóan alkalmas termékek bemutatására vagy szórakoztató tartalmak közzétételére. Az alábbi videóban láthatsz is néhány elég jó példát arra, hogyan működik. Ha megnézted térj vissza, mert van még néhány elég jó ötletünk!

Akkor most már pontosan tudod mi az a Boomeráng eszköz. Támadt is egy csomó ötleted, hogy mire használhatnád? Nem? Akkor keress meg minket, majd segítünk! 😉

Videók

Az Instagramon nem csak néhány másodperces videókat lehet közzétenni. Bár az oldal fő profilja a kép megosztás a videók is egyre népszerűbbek. Azonban mindenképpen tartsd szem előtt, hogy ez nem a You Tube, itt az emberek nem szeretnének leragadni 1 posztnál negyed órára. Ezért egy percnél hosszabb felvételeket semmiképpen ne tegyél közzé. Ha hosszabb mondanivalód van, akkor irány valamelyik videó megosztó.

Mi minden fér bele egy percbe?

Nem is gondolnád mennyi tartalmat megoszthatsz 60 másodperc alatt. Egy terméket simán bemutathatsz a legfontosabb paraméterekkel ennyi idő alatt. Vagy megmutathatod hogyan készül vagy hogy lehet használni, de sok tippet is megoszthatsz a követőkkel.

Például, ha virágkötő vagy egy gyorsított videóban mutasd be hogyan készítettél el egy csokrot. De ha sminkes vagy ugyan ezt megteheted egy hétvégi party sminkkel. De egy autószerelő is sok hasznos tanácsot adhat mondjuk arról, hogyan készíthetjük fel a kocsinkat a téli szezonra. A lehetőségek tárháza végtelen!

Persze órákat lehetne még mesélni az Instagram posztolás szakmai fortélyairól. Ezt meg is tesszük majd a blogunkban.

Azonban sajnos ezt is be kell látni, hogy nem minden cégvezetőnek van erre ideje!

Lehet, hogy Te is éppen azok közé tartozol, akik nagyon szeretnék csinálni, de azt nem tudják, hogy mikor szakítanak majd időt minderre. Persze 1-2 képet elkészíteni csak néhány másodperc, de abból posztot varázsolni már ennél összetettebb feladat. Mert a jó megjelenés csak egy rész a marketing munkának az Instagramon. A közösség építéshez, a márka népszerűség növeléshez és az értékestéshez ennél sokkal több kell.

Ha Te is úgy érzed, hogy Neked erre nincs időd, de beláttad, hogy a vállalkozásodnak mekkora segítség lenne egy jól üzemelő Insta fiók, akkor keress meg minket. Levesszük a válladról ezt a terhet és ezentúl mi törődünk a Te Insta fiókoddal.